Printer tom side

Hello Sslugger.
Jeg har idag købt og tilsluttet en Router/Printerserver af mærket SMC
model SMC 7004ABR v.2 som nu er tilsluttet 3 Windoze og en Linux
( Fedora 4 ) maskiner.
Alt virker som det skal både med net delen og printerdelen, men efter
hver printside kommer der en tom side med ud når jeg printer fra Fedora.
Min printer er en HP PSC500 som kørte perfekt da den var direkte
tilsluttet Fedora via LPT1.
Jeg har prøvet div margeninstillinger men uden held.
Umiddelbart virker det ikke som om den mangler at skrive noget da den
selv ved blanke sider spytter en tom side med ud.
Håber at der er en der kan hjælpe.
--
CU Søren Gade

// mail: nsg@xxxxxxxxx \\