Re: MP3-afspillere og Linux

On 11/5/05, Henrik Mortensen <hmsludder@xxxxxxxxxx> wrote:
> Tøfex sælger for tiden 2 MP3-afspillere - én fra
> Newtech (NMS16 512 MB) og én fra Amitech (Freeman 515 512
> MB). Er der nogen her på listen, der ved, om de fungerer
> sammen med Linux (SuSE 9.1, kerne 2.6.5)? Og evt. om de
> fungerer overhovedet ;-)

Jeg er den lykkelige ejer af Amitech Freeman 515, uden radio, og den
virker fint med min kerne 2.6.13. usb-storage finder den som en
almindelig disk, og kalder den sda som den burde. Pr Default er der 2
partitioner på den, en primær og en logisk, og der brokkede min cfdisk
sig over 'noget' startede EOD, så jeg ændrede den til en stor
partition og lavede ny mkdosfs -F 32 /dev/sda1 og så har den virket
lige siden.

-Doc
--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)