Re: Min bærbar igen igen igen...

Ivan skrev:
> Louis, hvis ikke forretningen vil makke ret, så prøv at find udaf hvem der
> impotere maskinen, og ring til dem, og hør om de vil gøre noget for dig.
> De har ikke pligt til det, men det er set før, at en impotør har behandlet
> slutkunden beder end forretningen har villet.

Hej
Jeg snakkede idag med en anden eksspient og sagde at hårdisken var død og
viste hinde det der stod da den starte op og nu er det røget afsted til
repartion og der går maks. 2 uger før den er tilbage fra repartionen.
Når den kommer tilbage skal jeg have Linux på igen :D.
Linux - the best system ever :D!
Mvh. Louis