TV kort

Hej Group

Jeg skal bruger et tvind kort, og bare lige for at forstå
det hele rigtigt ?

skal jeg vælge et med stereo indput på
-jeg kan vel bare bruge stereo ind på mit lydkort
 (så længe det ikke er et antenne signal men AV)

skal jeg vælge et dyrt eller billigt
-jeg har vel egentlig ikke brug for hardware coders/compressors
 det kan min software vel i presis det format jeg ønsker
 men kan et billigt tage høj opløsning
 eks. fra edbpriser.dk
 Hauppauge WinTV Express
 PCI, Komposit Video, AVI, MPEG-1, 384 x 288
 292 kr.

 kun 384x288
 kan et af de "more expensive" klare højere opløsninger
 eller ligger prisen i hardware komprimering

jeg forestiller mig, at et billigt er lige så godt
bare jeg har noget godt software og en halv stor CPU

kan nogen anbefale et produkt ?

Hilsen Lasse

Follow ups