Re: apples ibooks

Filmen der henvises til på den side kan den udgave af Totem jeg har på mit Debian/unstable-system desværre ganske rigtigt ikke vise.

Jacob (sparker til et par DR-online-medarbejdere)

"Materialerne vises med Windows Media Player der kan downloades gratis"

grrr... :o)

Faktisk har jeg lige hørt, at ubuntu har fjernet w32-codecs-pakken fra deres repositories, da disse kodeks kun må benyttes af folk der ejer en windowslicens. Og siden windows media player afhænger (selvom man vist ikke bruger det udtryk i win-verdenen) af disse codecs er win media player vel teknisk set ikke gratis men koster 1400 kr...

Det er utroligt at det offentlige ikke er mere bevidste om den slags!

Men i øvrigt tak fordi du gad prøve det.

\Siemen