Re: Internet Explorer 6 SP1 på Kubuntu 5.10

On Wed, 2005-11-30 at 13:59, Preben Bohn wrote:

> Det er vel ret oplagt? For at få adgang til sider der ellers ikke
> fungerer eller fungerer dårligt med andre browsere under Linux.
>
> Med venlig hilsen Preben

Ja, og så kan M$ tælle +1 på installerede M$IE,
og hævde de er (DeFacto)Standarden.
Eller sige "Selv Linuxbrugere er gået over til IE".

... Ja,ja, - jeg ved det godt.. :-/

Der er mange gode grunde til at (kunne) gøre netop det.
Ikke mindst af kompatibilitetsårsager.

- Jeg kunne bare ikke lade være...   ;-)

/Kenn