Re: erfaringer med Samsung CLP-510N

> Hej.
>
> Nu skal det være. Jeg vil have en printer, og det skal være vandfast
> farve!! Tænker på Samsung CLP-510N, som skulle være godt understøttet i
> linux. Er der nogen, der har erfaringer at dele?

> mvh
> Henrik

Ingen erfaringer.

http://www.tomshardware.com/consumer/20050817/laser_printers-10.html

"Note also that this is the only model compatible with Windows, MacOS and Linux, since Samsung has developed its own page-description language based on GDI."

I lys av at toner koster nesten like meget som en WIN XP OEM lisens så...

På ebay.com er det tilbud om refillkit for toner 240 gram for USD 200,-
Nesten billig :-)

Løp og kjøp - Del erfaringer med oss alle :-)

Mvh
Jim Oksvold