Printer-problemer i Ubuntu hoary

For nogen dage siden opgraderede jeg fra warty til hoary. De fleste
ting virkede umiddelbart (dog ikke lyd).

I går ville jeg så printe et foto i høj kvalitet på min Epson C46. Er
sat op med driveren til C44UX, da jeg i sin tid fandt det tip på
linuxprinting.org.

CUPS og driver er formentlig begge nye i hoary.

Problemet er, at den slet ikke kan printe fotos i høj kvalitet. Det
virkede fint i warty. Nu får jeg striber eller forkerte farver ved
udskrift fra gimp. Prøvede de 3 bedste kvaliteter og valgte "premium
glossy photo paper".

Almindelig farveprintning fra Firefox ser normalt ud, og da jeg
startede et andet OS og brugte dets udskriftsguide, leverede printeren
den sædvanlige kvalitet.

- Så jeg er kommet lidt i tvivl om printersupport i hoary (og breezy)
er lidt for eksperimentel. Har andre oplevet noget lignende?

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk