Upgrade distro problem, Ubuntu hoary

Upgrade fra hoary til breezy driller.

Synaptic havde stået natten over og hentet pakkerne. Da jeg så ville
sætte installationen igang, melder den at perl ikke kunne downloades,
og nægter at gøre noget.

Reload, mark all upgrades og apply får den så til at starte helt
forfra!  Det er 2. gang, og lidt surt når man har et langsomt
kabelmodem.

Så tog jeg apt-get direkte i stedet. update af pakkelister gav ikke
nogen ændring. "apt-get upgrade distro" gav bl. a. dette output:

The following packages have been kept back:
  aalib1 acpi-support alsa-base alsa-utils apt apt-utils aptitude aspell
  aspell-en base-config bind9-host bogofilter bug-buddy build-essential
  capplets-data contact-lookup-applet cpp cupsys dbus-1-utils ddd dmsetup
  dnsutils dselect dvd+rw-tools eject eog ethereal ethereal-common evolution
  evolution-data-server evolution-exchange evolution-webcal file-roller g++
  gaim gaim-data gcalctool gcc gconf-editor gconf2 gdm gedit gedit-common
  gettext gimp gimp-data gimp-python gksu gnome-about gnome-app-install
  gnome-applets gnome-applets-data gnome-control-center gnome-cups-manager
  gnome-games gnome-games-data gnome-gv gnome-keyring gnome-media gnome-menus
  gnome-netstatus-applet gnome-nettool gnome-panel gnome-panel-data
  gnome-pilot gnome-session gnome-spell gnome-system-monitor
  gnome-system-tools gnome-terminal gnome-utils gnome-volume-manager
  gnomemeeting groff-base gs-esp gstreamer0.8-flac gstreamer0.8-gnomevfs

Upgrade afbrudt.

Nogen der kan gennemskue hvad der er galt? Det gik utroligt nemt at
komme fra warty til hoary for 1 uge siden. Siden da har jeg simpelt hen
udskiftet "hoary" med "breezy" overalt i sources.list.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk

Follow ups