Re: net problemmer efter instll af vmware

Bjoern Bille Hoejte wrote:

> Jeg har lige installeret en Debian med 2.6.13 kerne. Efter start af
> VMware (/etc/init.d/vmware start) vil netværket ikke længere fungere.
> ifconfig står frosset, og kan ikke komme videre. Jeg har ved at søge
> lidt fundet frem til at nyere kerner ikke er supporteret i VMWare
> workstation 5.0 og i VMWare player. Det vil sige det virker hvis man
> ikke vil have networking med, men så er en del af ideen gået tabt.
> For mig blev løsninge at finde et any-to-any modul til vmware og benytte
> dette.
> Installationsproceduren blev herefter:
> [...]

Selvom min ikke går så død, som din, min ifconfig kan stadig vise hvad den
nu viser, så håber jeg også at det hjælper, jeg har hentet filen, og vil i
aften prøve, er det godtnok at installere pakken, nu efter at jeg *har*
kørt vmware-config.pl, og så køre vmware-config.pl igen, eller skal jeg
gøre nnoget først, for at slippe udenom det vmware-config.pl har lavet?
(slette modulet eller sådan noget,,,)

--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen