Re: Gnome-panel virker ikke mere!

On Wed, 14 Dec 2005 19:52:16 +0100
Anders M <anders@xxxxxxxxxxx> wrote:
> Den hedder bare StarterBar, og beskrivelsen af den starter med "An
> Eye Candy ...". Jeg har heller ikke været i stand til at finde en
> måde at få en gnome menu ind i en desklet. Så pt. kører jeg stadig
> med et skjult panel med én main menu knap.

ahh så give det mening. Starterbar bruger jeg selv. Nå men talte lige
lidt med pycage om det var muligt at få menuen ind i en desklet på
nogen måde, og det var det ikke umiddelbart. Det ville kunne klares med
en Drawer og lidt småtricks men de er pt. heller ikke understøttet af
starterbar og venner.