Re: Mailproblem med .com adresse

Kan du tjekke på raunsgaard.net som virker perfekt?

Ellers er dette DNS sort snak for mig. Jeg har en ide om, at det
sørger jth.net for. For hvert domæne betales et beskedent honorar, ud
over beløbet til dkhostmaster.
Det har ikke tidligere været et problem :-)

fvp@fvp-acer:~$ dig MX raunsgaard.net

raunsgaard.net.         86400   IN      MX      10 mail.raunsgaard.net.

mail.raunsgaard.net.    86400   IN      A       62.243.196.62

Det den siger til dig her er at din "MX" = mail servernavn er mail.raunsgaard.net og at dette navn peger på denne ip 62.243.196.62 som jeg går ud fra er din adsl ip.

men din .com MX adresse peger på tdc's mailserver og ikke din server, det er nok det du skal have rettet!

/Frank