Re: re: Hvilken applikation til TV-streaming?

bud.

> Nogen idéer? For DR er det sandsynligvis ikke et
> krav at det skal
> fungerer perfekt under Linux/Mac men at Windoze
> brugere har nemt ved at
> tilgå det (mest ideelt er at brugeren ikke skal gøre
> andet end at klikke
> og se, ced ikke om Win-brugeren kan det nu). Men

Det er sådan det fungerer på Windows nu. Ved ikke om
det bliver ved med det, for EU har krævet at MS
skiller Media Player ud fra OSet. Så kunne man
forestille sig at Media Player bliver mere ligestillet
med andre media-afspillere.

> hvis man kan få noget der både virker til
Linux/Win/Mac
> uden nogen problemer er det naturligvis perfekt.

DivX har vistnok licensproblemer. Er XVid mindre
problematisk ? VLC skulle kunne afspille XVid på
Windows (og vel også på Mac og Linux) og jeg ved at
xine kan det out-of-the-box på Linux. Har ikke prøvet
at bruge VLC som replacement for Media Player på
Windows men det kunne jeg da gøre for at se om det
fungerer OK.

Mvh
-- Jan

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com