Re: re: Hvilken applikation til TV-streaming?

On Mon, 02 Jan 2006 15:08:55 +0100, Mikkel Mondrup Kristensen <mikkel@xxxxxx> wrote:

man, 02 01 2006 kl. 13:59 +0000, skrev Keld Simonsen:
Jan Holst Jensen skrev:

> Det er rigtigt nok, men jeg tvivler på at vi kan få DR
> til at købe den. DR har ikke ubegrænset båndbredde så
> jeg tror ikke på at det ville kunne lade sig gøre at
> sælge ideen om MPEG1 streaming til dem.

Hmm. Og hvad er der så i vejen med wmv9? Jeg mener det spiller fint
på min linux-box, og jeg mener også det kan streames fint med frem- og
tilbagespoling i mplayer.
Vist nok at man bryder microsofts licens hvis man ikke bruger det på en
windows maskine.
Som om det ikke er slemt nok at skulle beside en licens (der svjv. kun kan erhverves ved køb af en windows-licens). Så i "bedste" fald skal du eje en version af windows for at se wmv-filer på din *ix-box

--
/Zmit/