XMMS og UTF-8/ISO-8859-15

Hej folkens.

Som i nok kan gætte jeg til så vil jeg gerne have XMMS
til at vise danske tegn.
Det kan også godt lade sig gøre ved at gå i Funktioner
-> indstillinger -> Lyd I/O-> MPEG layer 1/2/3-> Titel
-> ID3 format: ISO-88590-15..

Problemet er nu, at så viser xmms kun mine id3v2
oplysninger, som mildest talt er lidt mangelfulde. Jeg
kan selvfølgelig ændre alle mine id3v2 tags, men xmms
må da kunne opfører sig korrekt? Altså vise ID3v1
tags, med den rette tegnkode?

Jeg har prøvet at rette i feltet ID3 format, og skrive
%p - %T ISO-8859-15, for at så xmms til bare at vise
kunsternavnet og titlen på sangen. Men lige lidt
hjælper det.

Er der nogen der har en idé til en løsning?