Re: DR tester Octoshape

Ivar Madsen skrev:

> Jeg har så fået søgt lidt mere på google, og fundet
> http://www.octoshape.com/jobs/supergeniale.asp hvor folkende bag,
> søger efter dygtige edb folk, og på siden nævner de bl.a. linux, og
> mplayer, så det kunne tyde på at de er interseret i at deres
> teknologi også skal virke under linux:-)

Jeg ved godt at Octoshape har søgt efter linux-folk, men der er
@#$%^&* stor forskel på at interessere sig for at et program kører på
en eller anden specifik variant af Linux til en specifik
processorarkitektur og så at interesserer sig for at programmet virker
på _Linux_.  Derudover interesserer jeg mig ikke for programmer jeg
ikke har lov til at rette til til mine behov.

> Om det så er åben standarder, eller lukkede, det ved jeg ikke, og
> selvom jeg godt er klarover at der er mange på disse kanaler som
> ikke er enig med mig, så holder jeg på at de ikke er det
> væsentligeste, det er at det kommer til at virke under Linux, og
> uden de største besværligheder.

Er du nu også sikker på at det kommer til at virker under din
foretrukne linux-distribution på din foretrukne processorarkitektur?

Jacob (der ikke kan se logikken i at gå ind for Linux uden at gå ind
       for åbne protokoller og filformater - _så_ meget bedre er Linux
       da ikke i forhold til diverse lukkede konkurrenter)
--
     My brain needs a "back" button so I can
         remember where I left my coffee mug.