Dell PowerEdge 1300

Hej

Jeg har fået en Dell PowerEdge 1300 server med dual PIII 550 CPU'er.
Jeg havde forestillet mig at den skulle bruges som SAMBA/fil-server, DHCP-server DNS og firewall (og senere måske også som web-server).

Nu er mit spørgsmål bare.... Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på når jeg har en dual CPU maskine (distibution, kerne ect. ect.).

Jeg havde tænkt mig at installere Mandrive/Mandrake, da jeg i forvejen har to maskiner der kører Mandrake (10.0/10.1). Er der noget der kunne tale imod dette...???

Håber der er nogen/nogle herude der kan hjælpe...!!!

Hilsen Jørgen

Follow ups