Re: Mangler gtk-config

Så fik jeg endelig min internetforbindelse tilbage.

On Monday 26 December 2005 21:50, Michael Schmidt wrote:

> Heller ikke hvis du har gjort billedvinduet aktivt ved f.eks. at bruge
> musen til at pan'e rundt med?

Nu vil jeg gerne helt undgå at bruge musen. Så den løsning gør det ikke bedre.

> Man kan tab'e sig frem og tilbage mellem filtræ, billedliste og billed (og
> sikkert flere andre vinduer med andre funktioner).

OK,  testede lidt rundt med det. Mand! Der skal tab'es en del, før man står
det rigtige sted. Det er så meget nemmere med gthumb, med mindre man viser
billedet fullscreen. Men du har ret gqview kan også.

> Glædelige juledage

Tak, det havde jeg.  :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
There is no remedy for sex but more sex.