Re: Skype og lyd

>Det sagde cigaretfabrikanterne også for 26 år siden.
>Men de er vist blevet klogere:-) ~~~
>donald_j_axel donax

Det skader jo ikke med både SIP og Skype.
Det sikrer den frie tilgangen til det frie markedet
og bedre og billigere tjenester.

Så får vi håpe at f.eks Google legger penger i en Skype clone
som virker uten sentrale servere.

SIP var lenge hindret av Politisk Korrekt  (PK)
ønske om lavt forbruk av båndbredde.

Dette la landet åpent for ett produkt som ikke var
redd for bruk av båndbredde.
Bigger is Better :-) Do like Arnold - Drive a Hummer :-))))

En Dansk genistrek med båndbredde :-)
Skype er en killer application - Compelling reason to buy.
Det er all grunn til å bruke Skype.
Lyden er så bra at Ebay burde spørre Bang & Olufsen
om de kunne skape en frittstående telefon med førsteklasses lyd.
Hvorfor slites med en hel datamaskin når man vil ringe sine venner gratis?
Selg dine telekom aksjer og bruk lommepengene på Skype.

Prøv med Kanotix og Ubuntu/Kubuntu
Sett i ett annet lydkort.
Let på Internett og finn tak i ett lydkort som andre bruker.

Hvis intet annet virker - Kjøp en MiniMac - Det er i alle fall billigere en POTS.

Mvh
Jim Oksvold