Fax modem

Jeg har hidtil benyttet et Lasat Safire modem til fax via hylafax, og det har indtil fornylig virket perfekt. Så brændte modemet desværre sammen, og jeg udskiftede det med et Trust modem, som har vist sig at være rigtig dårligt. Når det sender fax kører det MEGET langsomt, og det "nægter" pure at modtage faxer.

Jeg tror ikke, at jeg kan få det til at virke ordentligt, så jeg kunne tænke mig at spørge listen, om nogen kender til modems, som med garanti fungerer perfekt med hylafax ver. 4.2.1 og Fedora Core 3, og som kan købes herhjemme.

På forhånd tak, Erik.

Follow ups