Re: Ubuntu + ekstern USB harddisk virker pludselig ikke

Lars Madsen :

ARGH!

Min ubuntu vil pludselig ikke laengere automounte min USB harddisk. Den virkede igaar. Mine musikfiler ligger paa den harddisk.

Hjaelp!

Det ser ud til at den fint nok ser den, fra /var/log/messages

Feb 12 10:13:35 localhost kernel: [4295443.317000] usb 2-1: new full speed USB device using ohci_hcd and address 9

Men nautilus finder ikke de to partioner der ligger paa den.

Nogen forslag?

Panik afblaest

genstart af diverse devices, kabler ud og ind og pludselig fandt nautilus den igen.

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln