Re: baggrund til xdm

Atte André Jensen <atte@xxxxxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg har gjort det før for nogle år siden, kan bare ikke huske det. Har
> kikket i stort set alle filer i /etx/X11 og /etc/X11/xdm og prøvet at
> køre xsetroot fra forskellige filer, men det virker bare ikke. Er der
> et kyndigt hoved der kan hjælpe mig på vej?

Tilsyneladende skal du indsætte kommandoerne i /etc/X11/xdm/Xsetup

Filen findes ikke, men prøv at oprette den selv. Du kan se hvilken fil
den bruger i /etc/X11/xdm/xdm-config i linjen DisplayManager*setup.
/usr/X11R6/lib/X11/xdm er et link til /etc/X11/xdm.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 peter@xxxxxxxxxxx |                           1) having a lot to say, and