rebuild index i Kmail?!

Hejsa Jeg har haft en lille episode med en xsession.errors der gik "lidt" amok og fyldte mit /home op.Derved mistede jeg alle mine emails i Kontact (vist en overbygning til Kmail, Knode etc). Lidt nærmere eftersyn viste at mine mails er der men indexet viste at der ikke var noget.. De få nye mails jeg har fået vises helt fint (nu jeg har fået plads på /home igen ;-)).. Er der en måde jeg kan genbygge et komplet index... KDE's hjælpeside ser ikke helt ud til at kunne hjælpe der.... Heller ikke Google eller Kmails HP

pft

martin rørdam

Follow ups