RE: Det er endelige lykkes mig, men hvad med backup?

On Thu, 2006-02-23 at 09:51 -0800, Martin Stenkilde wrote:
> Hejsa,
>
> Nu siger du jo lige T42, saa proev at trykke paa den blaa IBM knap under
> opstart, de nyere laptops fra IBM kommer med image/restore funktionalitet.
>
> Martin

Hejsa.

Jeg har lige prøvet og trykke på den knap og der kommer intet med
restore/image kun en almindelig BIOS opsætning, men det skyldes sikkert
at jeg fra starten af dumpede den for det indbyggede image/restore drev
for kun at køre linux på den.

Men jeg siger tak for folks råd og vil kaste mig over g4u i første
omgang.

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Lasse Stig Thomsen

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary
Safety, deserve neither Liberty nor Safety.