Kommando til at 'dumpe' keywords Microsoft Word?

Jeg har brug for i et perl script på en linux kasse, at kunne dumpe keywords fra et Microsoft Word dokument til STDOUT eller en fil e.lign.

Jeg har set på at konvertere dokumenten til ODT eller PDF, men det nemmeste ville selvfølgelig være at dumpe keywords fra det egentlige word dokument.

PS jeg har set på antiword og catdoc, men de dumper kun teksten til STDOUT og ikke keyword feltet.

--
--- Mfg. Regards, Mvh.
Valdemar Lemche

127 Brännestadsvägen
297 93 Huaröd
Sweden
Phone: +46 44330423
ICQ#:  28884381
Email: valdemar@xxxxxxxxxx

"Intuitive Software can easily be learned.
You just have to work at it for a long time."
- Ponder Stibbons, Unseen University