Cups print server, specielt side 1 papir

Hej

Jeg installeret en cups og samba server som bruges til print server for en
række windows clienter. Som sådan virker det hele efter hensigten, der er
dog en featurer som jeg savner meget:
Er det på nogen måde muligt at configurer en printer således at hvis man
ud skriver et dokument på f.eks. 5 sider, så bliver side 1 udskrevet på
papiret fra bakke 1, og side 2, 3, 4 og 5 på papiret fra bakke 2.

Som driver bruger jeg en standart postscript driver som jeg har downloaded
fra adobes hjemme side. Denne driver er installeret i sambaserveren,
således at printerne kan installeres automatisk, og jeg vil derfor gerne
undgå at udskifte den.

MVH
Allan W. Nielsen