finde ud af hvilken gcc der er blevet anvendt til at kompilere en kerne.

Jeg sidder lige og forsøger at kompilere fuse modulet til RHEL 4 (dual processor).

Den kompilerer egentlig fint, men

modprobe fuse

giver en fatal error:

Invalid module format

Hvilket jeg formoder kunne tyde på at der er anvendt to forskellige versioner af gcc.

Så mit spørgsmål er hvordan man finder ud af hvilken gcc er blevete anvendt til at kompilere ens nuværende kerne?

BTW: er der andre som har nogen erfaring med at installere fuse modulet?

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them
what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln

Follow ups