Re: Program til at lave cd- eller dvd-covers

fre, 28 04 2006 kl. 15:56 +0200, skrev Anders M:
> Hej,
>
> Hvilket program bruger I til at lave covers til enten cd'er eller dvd'er
> i Linux? Jeg har kigget på kcdlabel, men det er vidst kun bagsiden, man
> laver her (og det billede jeg indsatte var alt for stort, og jeg kunne
> ikke gøre noget ved det).

Det er måske ikke så godt et svar, for jeg er ikke 100% sikker. Men jeg
mener at du på openoffice.org under Templates, kan finde et template til
dette.

Der er også en del hits på google:
http://www.google.com/search?hl=en&q=openoffice+cd+cover
+template&btnG=Google+Search