500GB SATA RAID 0 Stripe ifb med dual boot

Hejsa,

er ved (måske) at trykke på bestillingsknappen på en Dell maskine, men ville lige tjekke om jeg kan bringe skidtet til at køre dualboot XP/Linux uden de store problemer?

Der sidder sådan en fætter i : (2x250GB (7200rpm) harddisker med DataBurst™ cache og er det eneste jeg kan vælge hvis jeg vil have diskpladsen. Kan den bringes til at fungere med fx 250Gb til hhv Linux og XP. Evt som helt almindelig controller så det bare er 2 seperate diske der opfører sig på normal vis uden raid 0 funktionalitet?

Sidst men ikke mindst - er der nogen der kender til evt problemer med at køre en Mandriva 2006 på sådan en disk?

--
With kind regards
Claus Paludan

W-site : http://www.krigsspil.dk - Danish Miniature Wargaming Society