forsikringer på apple-bærbare

Nå.. det er måske ikke helt den rigtige liste, men synes alligevel det er mere relevant på 'teknik' end 'misc'...

Jeg overvejer at købe en af de nye MacBooks med Intel-processor og bryder mit hoved med om det ville være en god idé at købe en treårs forsikring til. Egentlig har jeg indtryk af at Mac og IBM er mere robuste end mange andre bærbare - det er faktisk en af grundene til at jeg fokuserer på mac'en. Men er der nogen der har efaringer med laptops fra apple? Går de i stykker inden for de tre år forsikringen dækker (og efter den etårs hentegaranti som apple som standard yder)?

Jeg vil nok være meget forsigtig med computeren, men den skal med god samvittighed kunne bruges som bærbar og tages med i toget, i rygsækken på cykel og hvor man ellers ku få brug for den.

Nogen der har konkete erfaringer med bærbare mac?

Siemen

I øvrigt tak for feedback på min snart meget gamle tråd om linux på iBook - men jeg har altså ventet med at købe.. :)

Follow ups