forsikringer til bærbare, take two

Jeg krydsposter lige fra dk.edb.mac, må rette vedkommende bære over med mig:

Ok - efter nogen konfereren med andre ejere af laptops af alle fabrikater er jeg ret overbevist om at det er smart at købe en forsikring med - gerne på fire år eller længere, hvis det findes. Tror at jeg vil kunne leve med den macbook i lang tid og nøjes med at udskifte batteriet en gang imellem.

Så spørgsmålet er nu: Hvor finder jeg en oversigt over de forskellge edb-forsikringer man kan få? Har set på edbforsikring.dk, der kan man godt købe en forsikring i 'løssalg', så jeg er ikke afhængig af at skulle få den i fona.

Men jeg kunne godt tænke mig en oversigt i stil med dem som forbrugerrådet (eller var det -styrelsen?) laver over priser på mobiltelefoni. Findes det gemt et sted derude hvor jeg ikke ku finde det?

Ellers nogen erfaringer med gode forsikringsudbydere og -betingelser?

- Siemen