RE: Forbinde til laptop med ukendt IP

> laptoppens konto, og

> efter behov.
> men har samtidigt
> fra, eller kun
> >
> Der da normalt åbnet i firewallen for pop3. Laptoppen skulle
> jo i givet
> fald blot bruge din egen mail-server, og ikke diverse lokale
> mailservere, der hvor den nu lander.
> (Det er nok lidt mere sædvanligt, at imap er lukket.)
> Jeg er ikke klar over, om du ville kunne scripte dig ud af at
> sende via
> webmail, men mon ikke - hvis alt andet kikser.

i setdet for at vi bruger tid på at gætte/formode hvilke
komponenter der indgår i dette setup, var det måske en ide
at spørgeren kommer med en mere detaljeret beskrivelse.

JFTR, IRDGAS hvordan MS laver remote desktop. Den virker under
alle omstændigheder ikke gennem min firewall.

Later.
M.

dangerous content by FumlerSoft(http://www.fumlersoft.dk), and is
believed to be clean.