forkert getent passwd visning af windows brugere i forhold til linux brugere

Hej

Jeg har en linux maskine som jeg linker til et windows active directory
Yderligere har jeg nogle lokale linux brugere til nogle externe partnere
som skal have CVS/SVN adgang.

Når nogen laver en ændring i CVS/SVN så sender systemet en email
for den bruger, desværrer står der kun
	Efternavn <brugernavn@domaine>
i From: Forklaringen er nok at windows brugerne i
	getent passwd
ser anderledes ud end linux brugerne

jbendtsen :x:1000:1000: Jon Bendtsen,,,,jbendtsen@xxxxxxxxxx :/home/ jbendtsen
dkjbe1		:x:10000:10000:	Bendtsen, Jon						:/home/dkjbe1

Bemærk at windows brugeren dkjbe1, har omvendt navn og at de er adskildt af et komma,
men linux forventer jo som standard den øverste linie.

Nogen ide til hvordan jeg kan lave det om?

JonB