Ups! med find og -delete option

Hej NG
Har tidligere fået hjælp til samme "opgave"; at slette filer under en given størrelse. Fik dengang tippet at bruge 'find ./ -size -8k -delete' hvilket som forventet slettede alle filer op til 8kB i størrelse. Nu har jeg en (anseelig) mængde filer på hver 996 bytes som jeg gerne vil af med. Prøvede først 'find ./ -size -1k -delete' hvilket ikke gav nogen som helst ændring. Prøvede dernæst 'find ./ -size -1024 -delete' hvilket i det pågældende dir ligeså godt kunne have været 'rm -f *'

Hvordan får jeg specificeret at det er filerne på 996 bytes jeg vil af med?

Sys = [Mandriva 10.2; Rxvt x-term; Bash]
--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Follow ups