Firefox 1.5 og libstdc++

Jeg prøver at installere Firefox 1.5.0.4 vha. den tar.gz fil man kan hente fra
deres hjemmeside. Men efter jeg har pakket den ud, lagt den i /usr/lib og
lavet et link i /usr/bin til /usr/lib/firefox-1.5.0.4/firefox så får jeg
følgende fejl når jeg prøver at køre den:

/usr/lib/firefox-1.5.0.4/firefox-bin: error while loading shared libraries:
libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory

Og det har den jo sådan set ret i, da jeg kun har libstdc++.so.6 installeret,
og ikke 5'eren. Hvordan fikser jeg det? Kan jeg lave et symbolsk link til
6'eren der har det rigtige navn, eller er der noget der er smartere/bedre?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
The sad thing about Windows bashing is it's all true.

Follow ups