RE: Distro til en "færdig server med web, email, mysql og et nemt administrationsinterface"?

> domains) og
>
> Det kan de alle.

Jeg har en mistanke om han leder efter noget prekonfigureret.

Jeg har ennu ikke mødt en distro der ikke skulle skrues på
efter installation, men jeg har nu heller ikke ledt særlig
grundigt.

Personligt er jeg ret glad for zenwalk-core som er en
barberet slackware uden alle fløjter og klokker.

http://zenwalk.org/

Enjoy

Mogens

dangerous content by Trader Internet(http://www.trader-internet.com), and is