Re: explorer under wine: sådan gør du

> Jeg har et stykke tid prøvet at installere IE ligesom jer to og har
> desværre ikke haft heldet med mig, jeg får følgende output:
> Downloader alt hvad vi skal bruge
>  DCOM98.EXE
>  mfc40.cab
> --15:07:22--  http://activex.microsoft.com/controls/vc/mfc40.cab
>            => `/home/jan/.ies4linux/downloads/mfc40.cab'
> Løser activex.microsoft.com... 207.46.156.221
> Connecting to activex.microsoft.com|207.46.156.221|:80... forbundet.
> HTTP forespørgsel sendt, afventer svar... Læsefejl (Forbindelsen brudt i
> den anden ende) i toptekster.
> [...]
Så lykkedes det for mig at installere de 3 pågældende versiner af IE, fejlen
bestod er opstået fordi jeg havde sat min Linsys Router til at filtrere
ativeX fra der der blev surfet på nettet, da jeg slog den fra blev
programmerne installeret med det samme.

 Med venlig hilsen
 Jan Trøjgaard   | troejgaard
http://troejgaard.dk