Ting der ikke virker i Ubuntu dapper

Som nævt i tidligere tråd, har jeg opgraderet fra breezy til dapper.

Nu har jeg kørt med dapper en uges tid, og de mest almindelige ting
virker, såsom mail, news, web, printing.. Og den genkender batteri og
lader. Men der er et par småproblemer.

- Lyden forsvandt. Ikke så vigtigt, men anyway den startede med
  trommer i breezy.

- Mount af FLASH kort fra mit kamera og af USB diske virker stadig
  ikke. FLASH kortet virkede faktisk da jeg allerførst testede dapper
  som CD boot. - Det har ikke virket siden jeg skiftede til hoary.

- Det er som om Thundebird mister tastetryk. Det ligner at en buffer
  løber fuld mens man skriver hurtigt, og smider resten væk. Prøver
  man igen i langsommere tempo virker det.

Maskinen er en Acer 2300 blærbar, vel efterhånden ret triviel HW.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk

Follow ups