Re: DR og netradio.

On Mon, Oct 23, 2006 at 09:03:54PM +0000, Michael Rasmussen wrote:

> Min version af mplayerplug-in kan afspille linkene direkte fra denne
> side:
> http://dr.dk/netradio/wmp.asp

Ved at geninstallere mozilla-mplayer plugin i ubuntu og checke
gnome-mixer indstillinger fik jeg lyd på.
Selv http://dr.dk/netradio/ virker nu :)
(og http://dr.dk/netradio/wmp.asp )

Prøvede også :
http://www.radio2.dk
både media-player version og alm netradion virker nu,
men lydstyrkekontrol og stop/start knap virker ikke
i pop-up playeren. Start+stop virker hvis "media-player" link
vælges, da  denne giver mplayer-plugin.

http://www.thevoice.dk/info.jsp
også ok , men sammeproblem med lydstyrkekontrol mv.
(både radio2 og thevoice bruger webpartner til streaming)

Så mangler jeg  bare at finde ud af hvorfor f.eks. tv-avisen
ikke virker, måske mine 256Kbit internet er for lille....
Jeg kan få lyd i "klumper" af og til.
( Ved at bruge http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp kan man finde direkte
 link, dog uden valg af hastighed )