MySQL 4.1 optimeringstips?

Jeg har en mysql 4.1 installation der generelt er "sløv"..

Fra slow-loggen:
# Query_time: 14  Lock_time: 0  Rows_sent: 0  Rows_examined: 0
show create table entry;

Det har altså sådan set ikke noget med queries eller deslige at gøre, er
der nogle der kan give et par tips til hvad jeg skal pille i.

Alle tabellerne er  i InnoDB og udvalgte parametre fra my.cnf er her:

# * Fine Tuning
#
key_buffer              = 16M
max_allowed_packet      = 16M
thread_stack            = 128K
#
# * Query Cache Configuration
#
query_cache_limit       = 1048576
query_cache_size        = 16777

innodb_file_per_table
set-variable = innodb_buffer_pool_size=100M
set-variable = innodb_additional_mem_pool_size=25M

Hvad mere skal jeg kigge på.. Den kører på en Quad Opteron, med 4GB ram
og en "ok" disk (ikke specielt god men heller ikke ringe).

Jesper
--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx, Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx

Follow ups