sslug-teknik team mailing list archive

Re: debian webdav php5 og apache2

> Løsningen er at konfigurere Apache således at direktivet AddType
> application/x-httpd-php kun sættes når du faktisk gerne vil have afviklet
> PHP, og ikke der hvor du vil bruge WebDAV.

OK, Jeg vil gerne bruge webdav til at uploade og download web indhold dvs
inklusiv php sider. Det har jeg prøvet at gøre neden under, men det virker
ikke.

<VirtualHost * >
        #Basic setup
        ServerName my-domain.com
        DocumentRoot /var/www/my-domain.com/docs

        <Directory /var/www/my-domain.com/docs>
               AddType application/x-httpd-php .php .phtml .php3
               Order Deny,Allow
               Allow from all
                # Don't show indexes for directories
                Options Indexes MultiViews
        </Directory>

        Alias /webdav /var/www/my-domain.com/docs
        <Location /webdav>
             DAV on
             AuthType Digest
             AuthName "web-content"
             AuthDigestFile  /var/www/my-domain.com/digest-password
             Require valid-user
        </Location>
</VirtualHost>