Re: Spam

On Tue, 31 Oct 2006 20:49:05 +0100
Kim Schulz <kim@xxxxxxxxx> wrote:

> Jeg bruger mailscanner+spamassassin+FuzzyOCR og det fanger 99%+ af de
> spammails jeg får, hvilket er en ganske  betydelig del(omkring
> 3-400stk/dag).

Nåja den sidste del (pånær en enkelt eller to spammails pr dag) fanger
jeg med en bayesian netword baseret scanner jeg har lokalt - den hedder
bogofilter. Resten har jeg kørende direkte på mailserveren så jeg ikke
spilder tid på at hente spam ned.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
Kim@xxxxxxxxx | Business:  http://www.devteam.dk