Spamstopper i exim?

Lige nu har jeg:

acl_check_data:
   warn    spam      = nobody
           message   = X-Spam_score: $spam_score\n\
                       X-Spam_score_int: $spam_score_int\n\
                       X-Spam_bar: $spam_bar\n\
                       X-Spam_report: $spam_report

i exim.conf, hvilket giver en ændring af subj-teksten ved spam.
Mit spamfilter har nu i månedsvis ikke givet fejl, så jeg ville egentlig gerne simpelt hen droppe den mail, der bliver fanget.

Kan jeg blot erstette "warn" med "deny" eller vil det resultere i en tilbagemelding til en - måske uskyldig - afsender?