Re: Ext3 disk har brækket sig

"Jabbe\(4k\)" <jabbe@xxxxxxxxxx> writes:

> Min ext3 disk har brækket sig, dvs. at den ikke kan læse hvad der er på
> disken.... selve disken fejler ikke noget og det tyder meget på at det
> "bare" er software-problemer....

Kan du huske hvad du gjorde op til at du begyndte at opleve problemer?

Hvad prøver du på og hvilke fejl får du?

> Er der en måde at genskabe dataerne på disken????2

Det kommer sandelig an på hvad der er sket, og det har du slet ikke
givet oplysninger nok til at vi kan gætte.

> Vi har prøvet med "debugfs" men det kunne kun genskabe 0,2% ad indholdet på
> disken.

debugfs kan en hel masse, kan du præcisere had du gjorde med det?

--
Jeg sidder midt i lokalet, og alligevel er det lykkedes mig at tale mig
op i et hjørne.