Re: Thunderbird/Firefox mangler sammenhæng.

Jørgen Heesche wrote:
> Mogens Jæger wrote:
Go to "Components -> Components chooser -> Web browser"

> Det ser ud til at Sjørlund er lidt upræcis med oplysningen:
>  Firefox: Indstillinger, default browser, check nu.
> Jeg har ICEWM, og kan derfor ikke bruge metoden.

Ja undskyld, jeg skulle have skrevet, at man i Firefox også skal
afkrydse, at Firefox skal være ens default browser.

Det har sådan set ikke noget med IceWM at gøre, den bruger jeg også.
(Men KDE og Gnome forlket har sikkert en anden vej til at opnå det samme).