Re: Samba server crasher

Står der heller intet i syslog eller botlog? Jeg tænker på meddelser fra kernel
om diskfejl.
Men min umidelbare vudering er at der er en dårlig ramkreds. Prøv at skifte
ram og se om problemet. SSH bruger en del ram, alt efter hvilken kryptering
du bruger. Bruger du ssh til filflyt? Du støder tilsyneladende kun ind i
problemet når ramforbruget når op i et vist niveau.
/stig