Forkert printerdriver installeret?

Hola,

Jeg prøver at få min FED4 til at være printserver via CUPS. Installationen
af driveren til min HP PSC1610 (man skal bruge 1600-driveren siger
linuxprinting.org) går uden problemer, og direkte fra Linux-boksen skriver
jeg også helt fint ud.

Men når jeg vil tilføje min printer som en netværksprinter i WinXP under
\\server.ip\hppsc1610 <file:///\\server.ip\hppsc1610> , så siger min
windows-maskine, at printerens server har den forkerte driver installeret,
og jeg skal installere den manuelt under WinXP.

Jeg har forsøgt at give den en forkert HP-driver fra Windows' liste, og så
kom jeg igennem (håbløst krimskrams, men der var liv...).

Jeg er gået ret meget i stå her... Troubleshooting-help wanted. Løsninger
selvfølgelig også velkomne...

/Bernt