From: Siemen Baader <sbaader@xxxxxx>
Subject: =?ISO-8859-15?Q?Re=3A_=5BTEKNIK=5D_At_mounte_en_et_n?=
 =?ISO-8859-15?Q?tfs-drev_med_OnTrack_p=E5=2E=2E?=

From: Anders Gnistrup <ag@xxxxxxxxx>
Subject: [TEKNIK] hvordan laver men en patch til kernen ?

Så blev vi (jeg...!) det klogere... Moralen må være at postprogrammer måske burde gøre det mere klart at der er forskel på at skrive en ny mail til en mails afsenders adresse og at besvare en eksisterende mail - evt ved ud over at vise en 'reply' knap også at vise en knap 'compose new mail to' ved modtagne mails.

Og så ville der jo ikke være noget galt i at vise reference-headeren som standard og måske at gøre subject-feltet read-only ved replies...

- Siemen