GroupWare, E-groupware, phpGroupware andre...

Hej liste,

- jeg skal vælge en groupwareløsning. Altså noget med kalender, webmail, todo
og det stort set sædvanlige. På dansk, helst.

- jeg har kigget på Egroupware som jeg har sat op. Det virker - jeg kan dog
ikke få filemanageren til at funke. Men jeg har indtryk af, at udviklingen af
Eg er gået lidt i stå? (gamle last revised etc.) Og dokumentationen halter
lidt, synes jeg.

- hvad med phpGroupWare? Er der nogen, der har erfaringer?

- hvad med noget helt tredie?

- jeg har SUN hardware (64bit AMD), masser af kræfter og alt det der. Og en
SLES9 dedikeret til det.
- antal brugere, ikke over 5 (:-))

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard