Problemer med at gemme direkte fra Firefox

Jeg kører FC4, og har problemer med at gemme filer direkte på en ekstern HD
via USB. Firefox giver denne fejl:

FilenJegVilGemme.zip could not be saved, because an unknown error occurred.
Try saving to a different location.

Og der dukker et vindue op med overskriften
	KWrited - Listening on Device /dev/pts/0
Og i selve vinduet er der denne tekst:
	Message from syslogd@dhcppc254 at Sun Feb  4 17:42:53 2007 ...
	dhcppc254 kernel: journal commit I/O error

Når jeg prøver at unmounte drevet (efter fejlen er opstået) får jeg denne
fejl:

$ umount /mnt/usb/transport/
umount: /mnt/usb/transport mount disagrees with the fstab

Output fra 'mount':
/dev/sdf1 on /mnt/usb/transport type ext3 (rw,noexec,nosuid,nodev,user=jbang)

I /etc/fstab:
/dev/transport1         /mnt/usb/transport       ext3    noauto,user 0 0

/dev/transport1 oprettes automagisk af udev, når den eksterne HD tilsluttes og
tændes. Det sørger denne regel for:
BUS="usb", KERNEL="sd*", SYSFS{serial}=="77A851628124", NAME="%k",\
SYMLINK+="transport%n"

Hvad kan der være galt? Hvis jeg prøver at gemme filen på en af de interne
diske, og derefter kopiere den ud på den eksterne disk (i et terminal-vindue
med 'cp') fungerer det helt fint.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
A language that doesn't affect the way you think about programming is
not worth knowing.

Follow ups